Friday, July 20, 2012

perasaan bercampur baur

Salam Ramadhan Saja nak share tentang perasaan malam ni. Orang kata seorang yang garang tak mungkin ada persaan belas kasihan. Hari ni aku bingkas nak nafikan hujah tu. Aku rasakan yang orang garang ke orang lembut ke, Tuhan dah kurniakan perasaan belas dan kasihan kepada setiap manusia. Yang membezakannya hanyalah cara bagaimana kita tunjuk perasaan tu... Ermmm...cakap pasal perasaan jugak, aku ni hari-hari ditanya tentang kahwin. Bila nak kahwin? Jawapannya yang biasa aku bagi mudah je, saya muda lagi...saya budak lagi....huhu..Hakikat sebenarnya ialah aku belum ada gf...camna nak kawin kalau takde gf? takkan nak main serkap jarag atau tangkap muat je kan? Ya, memang aku memilih n cerewet..Tak salahkan memilih? Baru hari ni aku dapat buat satu kesimpulan yang agak biasa...Fizikal tetap akan jadi faktor utama dalam memilih pasangan hidup.... Secanggih mana pun kerja kita, sepandai mana pun kita bercakap..tapi kalau fizikal kita out, ( bahasa kampung aku Hauussss ), maka jangan haraplah nak dapat gf yang cun melecun macam mercun....huhu Sooo, apalagi yang boleh dibuat? hanya jadi diri sendiri, dan terus menunggu sambil mensibukkan diri dengan kerja....

No comments:

Post a Comment