Friday, July 20, 2012

jawapan kepada soalan - Shirley Yong

Ramai orang tanya pada aku..apa hubungan aku dengan budak dalam gambau ni? ada hubungan rasmikah? atau hubungan istimewakah? soalan-soalan ni datang bila orang-orang semua melihat yang amoi dalam gambau ni dapat layanan istimewa..hahahaha.....layanan istimewa camna? rasa2nya korang semua pun tahu kan..... Tapi apa yang aku boleh bagitahu, amoi dalam gambar ni (Shirley) adalah hanya anak murid sahaja..tidak lebih dan tidak kurang .....dia ni banyak bantu aku dalam kerja kerja perkeranian aku, kerja sekolah, taip menaip, termasuk kerja masjid aku.....kerja fotografi pun dia banyak membantu n paling tak boleh lupa, majunya kelab fotografi aku adalah antaranya kerana dia yang banyak membantu....jadi memang layak lah kot dia terima sedikit keistimewaan dari aku....tapi tetap sebagai anak murid...jelaskan?

No comments:

Post a Comment